قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ

در این مقاله به بررسی قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ پرداخته میشود. هر ساله نمایشگاهی عظیم به همراه نیروهای بسیار زیادی تشکیل می شود که CES نام دارد. در این نمایشگاه، برندهای گوناگون نوین ترین و جدیدترین فرایندهایی که در زمینه تکنولوژیِ توانسته اند به دست بیاورند را به نمایش می گذارند. یکی از برترین محصولاتی که در این نمایشگاه رو شد، تلویزیون های جدید و هوشمند سامسونگ بود که یکی از چشم اندازهای این نمایشگاه به حساب می آمد. از دیگر تکنولوژی هایی که در سال 2019 نقش پر رنگی درمیان لوازم های خانگی سامسونگ ایفا می کرد، ترکیب نرم افزار دستیار دیجیتال صوتی و AI بود.

سامسونگ که اولین و از بزرگ‌ترین برندهای دنیا است، AI Upscaling  را به وسیله سیستم کمک صوتی هوشمند با نام بیکسبی را، با لوازم خانگی مجهز و اسمارت برندشان ترکیب می کند. برند سامسونگ در سال 2019 بیانیه ای تحت اینکه به زودی و در آینده ای نه چندان دور، همه دستگاه ها و تجهیزات IoT خود را زیر نظر اپلیکیشن smart things قرار می دهد.

از این‌ رو اکنون می توانیم تمام وسایل از جمله تلویزیون هوشمند سامسونگ و دیگر تجهیزات هوشمند را به وسیله برنامه اسمارت تینگز، مدیریت و کنترل کنیم. مجموعه هامین این مطلب را برای گسترده تر کردن اطلاعات شما عزیزان ارائه داده است. برنامه Smart Things قابلیت اداره کردن هر دستگاه هوشمندی که با این اپلیکیشن سازگار باشد را دارد.

بیشتر بخوانید قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ : ساعت دیجیتال باشگاهی

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ و نحوه کار با آن

برند سامسونگ در نمایشگاهی که در سال 2019 با عنوان CES برگزار شد، چند تلویزیون نوین که فناوری های فوق هوشمندی در آن ها به کار رفته است را معرفی کرد و تحولی جدید را رقم زد. سامسونگ در سال ها پیش تلویزیونی هوشمند با نام کیولد q900 8k را نمایش داد که در آن هوش مصنوعی به کار رفته بود. برند سامسونگ سعی کرده است تا هوش مصنوعی را به طور حرفه ای استفاده کند تا بتواند سرویس بیکسبی را نسبت به رقبای خود بیشتر و بهتر توسعه دهد.

از موارد دیگری که از هوش مصنوعی می توانیم نام ببریم، می توان به افزایش کیفیت اسپیکرهایی که داخل تلویزیون هایی با سیستم عامل تایزن به کار رفته است اشاره کنیم.

در قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ که برای بیکسبی در سال 2019 به وجود آمد، افراد می توانستند با بیکسبی صحبت کنند و از آن سوال بپرسند. به دنبال این موضوع، دستیار هوشمند سامسونگ درباره موقعیت و زمینه آن آگاهی پیدا می کند و سپس سوال ها را با پاسخ های بهینه و اتوماتیک وار، پاسخ می دهد. با استفاده از این قابلیت و با کمک برنامه اسمارت تینگز، توانایی کنترل همه دستگاه های سامسونگ و تجهیزات مختلف با کمک اینترنت، امکان پذیر است. به طور کلی از طریق توسعه و پیشرفت هوش مصنوعی، همه کارها بهتر صورت می گیرد و می توان زندگی لذت بخشی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ : کلید ریموت دار کولر آبی

SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ چیست؟

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ، فناوری با نام AI Sound وجود دارد که همان صدای هوشمند در آن است که می تواند صدای معمولی سیستم را به صدایی فراگیر برای ایجاد صدایی رسا و واضح در محیط شود. در کل سامسونگ با ساخت این تجهیزات، قصد دارد بهترین تجربه های ممکن از لحاظ صوتی، تصویری و دیگر امکانات را به مخاطبان خود هدیه دهد.

این فناوری درزمینه تشخیص و تجزیه صحنه های مختلف همچون اخبار، ورزش، بازی، فیلم و… حرفه ای است و هر کدام را فورا تشخیص داده و صدا را برحسب آن تنظیم می کند. اضافه کردن هوش مصنوعی به تلویزیون هوشمند سامسونگ از عواملی است که باعث بهینه تر شدن سیستم صوتی نیز شده است. از دیگر قابلیت هایی که هوش مصنوعی به تلویزیون هوشمند سامسونگ بخشیده است، فناوری هوشمند TV Plus است. این قابلیت جدید، عادات و سلایق کاربر را دریافت و در خود ذخیره می کند و دفعات بعدی بر اساس آن، محتواهای جدید را به کابران نشان می دهد.

مجموعه هامین که همواره با تکنولوژِی پیش می رود، در این راستا وسایل هوشمندی را از خود ارائه داده است. ساعت هوشمند، کلید هوشمند، پریز هوشمند و… از محصولاتی هستند که مطابق با استانداردها و با کیفیتی بسیار بالا ساخته و به شما عزیزان ارائه داده می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در هامین تماس بگیرید و یا به بخش محصولات سایت هامین مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند سامسونگ : کارایی خانه های هوشمند 

قابلیت SmartThings در تلویزیون‌ هوشمند

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آیا برای خرید محصول احتیاج به مشاوره دارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من