حمل و نقل هامین

شرایط و نحوه ارسال

** نحوه ی ارسال محصولات سایز کوچک بصورت معمول از طریق پست میباشد و درصورتی که ثبت سفارش شما قبل از ساعت 11 صبح روز کاری باشد طی همان روز ارسال میگردد و در صورت ثبت سفارش در روز غیر کاری اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال میگردد و زمان رسیدن محصول به صورت معمول بین 2 تا 4 روز کاری میباشد.

** نحوه ی ارسال محصولات سایز متوسط و بزرگ بصورت معمول از طریق باربری (با اتوبوس ) و اگر سفارش تا قبل از ساعت 11 روز کاری ثبت گردد محصول طی همان روز ارسال و در صورت ثبت سفارش در روز غیر کاری اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش محصول ارسال میگردد و زمان معمول رسیدن محصول با باربری 1 روز کاری میباشد.

با توجه به متفاوت بودن کرایه باربری متناسب با شهر گیرنده از محاسبه و درج مبلغ کرایه در سایت معذوریم ولی درصورتی که نسبت به هزینه ارسال توسط باربری سوالی داشتید میتوانید از طریق راههای ارتباطی نظیر چت آنلاین و یا شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و آخرین هزینه های باربری را خدمت شما اعلام میگردد .

همچنین هزینه ارسال محصول از کارخانه تا باربری بر عهده ی شرکت هامین میباشد .

** درصورتی که مشتری به تشخیص خود با توجه به شهر محل دریافت کالا طریقه ی ارسال درگیری را درخواست نماید میتواند قبل از ثبت سفارش از طریق راههای ارتباطی استعلام امکانسجی را انجام داده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید .

درصورتی که نیاز به دریافت فوری محصول میباشید میتوانید از طریق شماره های پشتیبانی با همکاران ما تماس گرفته تا مساعدت لازم را جهت ارسال فوری محصول برای شما انجام دهند .

**کلیه ی راههای ممکن ارسال دیگر محصول به درخواست مشتری به غیر از موارد بالا به صورت پس کرایه و با هماهنگی امکانپذیر است .

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من