هاب مرکزی هوشمند هامین

هاب مرکزی هوشمند هامین

هاب مرکزی هوشمند هامین

هاب مرکزی هوشمند هامین را می توان  قلب خانه هوشمند نامید.هاب مرکزی هوشمند هامین دستگاه ها و سیستم های مختلف را به هم متصل می کند و ارتباط بین آن ها را کنترل و مدیریت می کند.

در واقع هاب مرکزی هوشمند هامین مانند یک “کنترلر اصلی” مناسب برای هر دستگاه هوشمند در خانه ی شما عمل می کند.

بیشتر بخوانید مقاله هاب مرکزی هوشمند هامین : ساعت دیجیتال باشگاهی

هاب مرکزی هوشمند هامین

هاب مرکزی هوشمند هامین چیست؟

هاب مرکزی هوشمند هامین کنترل گر سایر وسایل هوشمند خانه ی شماست. شما در خانه ی هوشمند خود نیاز به تعداد زیادی وسیله ی هوشمند هستید که هرکدام از این وسیله ها نیازمند نرم افزار و برنامه ی مخصوص به خود هستند. کنترل تک تک این وسایل به طور جداگانه می تواند خسته کننده باشد. با هاب مرکزی هوشمند هامین میتوانید یک سیستم متمرکز برای کنترل وسیله های هوشمند خود داشته باشید و فقط با یک نرم تمامی فرمان های مورد نیاز خود را به دستگاه ها ارسال کنید.

همیچنین با داشتن هاب مرکزی هوشمند هامین می توانید وسایل مختلف را به هم وصل کنید و با برنامه ریزی های مناسب  یک خانه ی اتوماتیک داشته باشید.

ویژگی های هاب مرکزی هوشمند هامین:

  • امکان برقراری ارتباط دوطرفه بین دستگاه های مختلف
  • قابلیت اتصال به بیش از 8000 دستگاه
  • امکان برقراری ارتباط با تجهیزات هوشمند صوتی و تصویری
  • شعاع تحت پوشش وسیع
  • تنظیمات سریع
  • کنترل و مدیریت ارتباط بین سایر تجهیزات هوشمند هامین

راحتی کار با وسایل هوشمند با هاب مرکزی هوشمند هامین

اتوماسیون خانگی قرار است زندگی شما را از همه لحاظ آسان تر کند. راه اندازی دستگاه های هوشمند منزل شما در هیچ نقطه ای نباید سخت باشد. بلکه باید چیزی ساده، آسان و تضمین کننده ی راحتی شما و کل خانواده تان باشد.

بدون هاب مرکزی هوشمند هامین، این راحتی ممکن نیست. چرا که باید برای همه دستگاه‌های هوشمند خود برنامه‌های جداگانه راه‌اندازی کنید تا آنها کار کنند. چه به فن آوری علاقه داشته باشید چه نداشته باشید، ممکن است وجود ده ها برنامه در گوشی شما ناخوشایند باشد.

بیشتر بخوانید مقاله هاب مرکزی هوشمند هامین : کلید ریموت دار کولر آبی

هاب مرکزی هوشمند هامین

 

هاب مرکزی هوشمند هامین قادر به کنترل بسیاری از دستگاه ها و سیستم های خانه هوشمند است، از جمله کلید های هوشمند هامین، پریز های هوشمند هامین، رله سوئیچ هوشمند هامین ، سنسورهای هوشمند روی ترموستات ها، لامپ ها، قفل ها و سنسورهای درب، زنگ درها، درب بازکن های گاراژ، نمایشگرهای انرژی ، همچنین می توانند سنسورهای حرکت، سنسورهای سیل و نشت، رادیوها و بلندگوهای هوشمند، سیستم های امنیتی و دوربین ها، تشخیص دهنده های دود و مونوکسید کربن، کنترل کننده های آبیاری و فن ها، آبگرمکن ها و سایر لوازم خانگی را کنترل کنند.

هماهنگ کردن وسایل هوشمند با هاب مرکزی هوشمند هامین

به طور کلی، دستگاه های هوشمند بر روی یکی از سه پروتکل مختلف – Wi-Fi، بلوتوث یا Z -Wave اجرا می شوند. این می تواند ارتباط آنها را با یکدیگر دشوار کند.

هاب مرکزی هوشمند هامین می تواند به عنوان یک مترجم بین این پروتکل ها عمل می کند، که به آنها اجازه می دهد با هم تعامل داشته باشند و عملکردهای مفیدی را انجام دهند. این عملکرد ها به عنوان “سناریو” شناخته می شوند.

شما می توانید سناریو هایی را برای انجام کار های زیادی  تنظیم کنید، از جمله:

  • تنظیم قفل های هوشمند به طوری که اگر سنسور تشخیض آتش، دود شناسایی کرد، قفل درها به صورت اتوماتیک باز شود.
  • تنظیم دستگاه تهویه ی هوا به طوری که اگر سنسور تشخیص آلودگی هوا ،آلودگی هوای منزلتان را از یک حدی بیشتر تشخیص داد، شروع به کار کند و بعد از بازگشت هوا به حالت نرمال خاموش شود.
  • تنظیم سناریو ورود به خانه به طوری که وقتی با تلفن هوشمندتان به خانه نزدیک می‌شوید، درب گاراژ باز ‌شود، چراغ سالن روشن ‌شود و تلویزیون شروع به کار کند.

همچنین هاب مرکزی هوشمند هامین تضمین می کند که محصولات هوشمند شما حتی اگر از تولید کنندگان مختلف باشند، می توانند از یک پلت فرم مرکزی با هم کار کنند.

مثلاً اگر چند چراغ هوشمند از برندهای مختلف در یک اتاق داشته باشید و بخواهید که به طور یکپارچه با هم کار کنند، هاب مکزی هامین این کار را راحت میکند.

خصوصات

  • قابلیت کنترل با گوشی از طریق اینترنت
  • ابعاد خارجی:11×3.5 سانتی متر
  • بهره گیری از پروتوکل ارتباطی ZigBee Ha
  • امکان برقراری دو طرفه بین دستگاه ها
  • با فرکانس 60~20  KHz
  • اتصال از طریق پروتکل های ارتباطی  WIFI و RF

بیشتر بخوانید مقاله هاب مرکزی هوشمند هامین : خانه هوشمند بی سیم یا سیمی؟ 

هاب مرکزی هوشمند هامین

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آیا برای خرید محصول احتیاج به مشاوره دارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من