رله سوئیچ هوشمند هامین

رله سوئیچ هوشمند هامین

رله سوئیچ هوشمند هامین چیست؟

رله سوئیچ هوشمند هامین دستگاه هوشمندی است که می تواند به هر مدار الکتریکی اضافه شود و امکان کنترل از راه دور هر چیز دیگری که به آن مدار متصل است را بدهد. با رله سوئیچ هوشمند هامین می توانید با کمترین هزینه ی ممکن کلیید های قدیمی خانه ی خود را  تبدیل به کلید هوشمند کنید. این رله های این امکان را به شما می دهند که لامپ هایتان را هم به وسیله کلید های فیزیکی و هم به صورت هوشمند و با استفاده از گوشی خود کنترل کنید. اگر به کارایی کلید های هوشمند علاقه دارید و بودجه ی محدودی دارید یا به هر دلیلی تمایل به عوض کردن کلید های قدیمی خود را ندارید، راه حل شما رله سوئیچ هوشمند هامین است.

بیشتر بخوانید مقاله رله سوئیچ هوشمند هامین : کلید بی سیم هامین

رله سوئیچ هوشمند هامین

 

مزایای رله سوئیچ هوشمند هامین

  1. راحتی با رله سوئیچ هوشمند: تا زمانی که اتصال WiFi وجود داشته باشد، سوئیچ های هوشمند را می توان در هر زمان و از هر مکان کنترل کرد.شما میتوانید همان طور که روی مبل لم داده اید چراغ های اتاقتان را خاموش کنید یا اگر به بیرون منزل رفتید و یادتان رفت که چراغ های منزلتان را خاموش کنید دیگر نیازی نیست به خانه برگردید بلکه هرچقدر هم که دور شده باشید می توانید با گوشی همراه خود چراغ های منزلتان را خاموش کنید.
  2. قابل برنامه ریزی با رله سوئیچ هوشمند: مثلا شما می توانید رله های هوشمند را جوری تنظیم کنید که هنگام برگشت شما از سرکار روشن شوند و هنگامی که می خواهید بخوابید به طور خودکار خاموش شوند.
  3. قابلبت هماهنگ شدنِ رله سوئیچ هوشمند با سایر دستگاه های هوشمند: مثلا میتوانید جوری برنامه ریزی کنید که هنگامی که کسی زنگ خانه تان را زد چراغ های بیرون روشن شده و دوربین های امنیتی کسی که بیرون از منزل است را در گوشی شما نشان دهند.
  4. صرفه جویی با رله سوئیچ هوشمند هامین: استفاده از رله ی هوشمند هامین برای تنظیم موثر روشنایی، گرمایش و سرمایش و استفاده از لوازم خانگی می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی در هر ماه شود.
  5. امنیت بیشتر با رله سوئیچ هوشمند هامین: مثلا زمانی که به مسافرت می روید می توانید جوری برنامه ریزی کنید که چراغ هایتان در مدتی از شب روشن شده و دوباره خاموش شوند. اینگونه می توانید دزدان احتمالی را فریب دهید که کسی در خانه حضور دارد.

 

بیشتر بخوانید مقاله رله سوئیچ هوشمند هامین : ساعت دیجیتال باشگاهی

رله سوئیچ هوشمند هامین

 

ویژگی های رله سوئیچ هوشمند هامین

رله سوئیچ هوشمند یک محصول کاملا ایرانی بوده و درضمن کیفیت بالا وِیژگی های زیر را دارد:

  • قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن هامین
  • قابل همگام سازی با سایر وسایل خانه ی هوشمند
  • قابلیت زمان بندی و برنامه ریزی
  • قابل کنترل از طریق شبکه ی لوکال
  • سازگار با سیستم برق کشی ایرانی
  • قابل نصب با سیم کشی های متداول و قوطی های رایج

 

بیشتر بخوانید مقاله رله سوئیچ هوشمند هامین : کلید ریموت دار کولر آبی

رله سوئیچ هوشمند هامین

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آیا برای خرید محصول احتیاج به مشاوره دارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من