کلید بی سیم هامین

کلید دو پل لمسی هامین

کلید بی سیم هامین

بدون شک تکنولوژی زندگی را برای ما بسیار راحت تر از گذشته کرده است  و هدف اصلی خانه ی هوشمند نیز راحت تر کردن زندگی و صرفه جویی وقت و انرژی است. کلید بی سیم هامین یکی از این تکنولوژی های خانه ی هوشمند است که به وسیله ی آن می توانید از راحتی دنیای اتوماتیک لذت کامل ببرید. کلید بی سیم هامین می تواند به  لامپ ها، کلید ها و سایر وسایل هوشمند وصل شود و آن ها را کنترل کند. شما تنها با فشار دادن یک کلید کنار تخت خواب می توانید چراغ ها را خاموش ، درها را قفل و دوربین های امنیتی را روشن کنید و آماده خوابیدن شوید.

بیشتر بخوانید مقاله کلید بی سیم هامین : ساعت دیجیتال باشگاهی

کلید بی سیم هامین

با کلید بی سیم هامین از هرجا که دوست دارید کنترل کنید

کلید بی سیم هامین نیاز به هیچ سیم کشی ندارد و می توانید آن را هر جا که دوست داشته باشید قرار دهید مثلا روی میز ناهار خوری یا کنار تخت خوابتان. پشت این محصول یک چسب محکم قرار گرفته شده است تا بتوانید آن را به راحتی نصب کنید. اینگونه می توانید بدون آن که دیوار را سوراخ کنید این کلید را به دیوار متصل کنید به دیوار بچسبانید.

اگه کلید یکی از چراغ هایتان در نقطه ای قرار دارد که دسترسی راحتی به آن ندارید میتوانید به راحتی آن چراغ را به کلید بی سیم هامین متصل کنید و آن را در جایی که راحتید قرار دهید.

کمک به افراد مسن و معلول با کلید بی سیم هامین

 اگر شما هم عزیزی در خانواده دارید که به هر دلیلی برایش سخت است که راه برود می توانید با استفاده از کلید های بی سیم هامین محیط را برایشان راحت تر کنید.

به عنوان مثال آن ها دیگر نیاز نخواهند داشت که تک تک سراغ کلید لامپ ها بروند تا آن ها را روشن کنند بلکه میتوانند همان طور که در تخت خواب دراز کشیده اند یا روی کاناپه نشسته اند با فشار دادن یک کلید همه ی برق های مورد استفاده شان در سرتاسر خانه را روشن کرده و موقع خواب با نگه داشتن آن کلید همه ی آن ها را خاموش کنند. این کلید ها را حتی میتوان روی ویلچرشان نصب کنید تا مطمئن باشید که هر موقع که نیاز دارند به آن دسترسی دارند.

به علاوه میتوانید کلید بی سیم هامین را جوری تنظیم کنید که در مواقع اضطراری با فشار دادن یکی از دکمه ها برای شما هشداری روی گوشی تان ظاهر شود.

بیشتر بخوانید مقاله کلید بی سیم هامین : کلید ریموت دار کولر آبی

کلید بی سیم هامین

تنظیم روتین ها با کلید بی سیم هامین

همه ی ما در طول روز روتین ها و روال هایی داریم. با استفاده از کلید های بی سیم هامین میتوانید کار های روزمره را بر اساس علاقه و خلاقیت خودتان برنامه ریزی کنید. کلید های بی سیم هامین قابلیت تشخیص تک کلیک، دابل کلیک و فشار کلید به صورت مدت دار را دارد بنابر این با هر کلید بی سیم هامین شما توانایی تنظیم 6 سناریوی مختلف را خواهید داشت.

  • روتین صبح گاهی:

با کلید بی سیم هامین می توانید صبح خود را قبل از اینکه از تخت خوابتان بلند شوید شروع کنید. شما می توانید این کلید را جوری تنظیم کرده که صبح ها با فشار دادن یکی از کلید ها چراغ هایتان را روشن کرده و آهنگ های مورد علاقه تان را پخش کند. همچنین اگر عادت دارید که صبح خود را با چایی یا قهوه شروع کنید می توانید روشن کردن چایی ساز و قهره ساز را در روتین برنامه های صبح گاهی خود قرار دهید.

  • روتین خارج شدن از خانه:

برای مثال می توانید این کلید های بی سیم برای سناریو ی خروجتان جوری تنظیم کنید که وقتی خانه را ترک کردید چراغ ها ، تلوزیون و سایر سیستم های گرم کننده و سرد خاموش شوند و دوربین های امنیتی شروع به کار کنند.

  • روتین برگشت به خانه:

از سرکار برمیگردید و با خستگی رو ی کاناپه دراز میکشید. خسته تر از آن هستید که بتوانید بلند شوید و چراغ ها و تلوزیون تان را روشن کنید و غذا را در ماکروویو برای خودتا گرم کنید. می توانید کلید بی سیم هامین را روی میز کنار کاناپه قرار دهید تا همه ی این کار ها را فقط با اشاره ی انگشتتان انجام دهید.

  • پیدا کردن کلید در شب:

حتما شما هم تا حالا شده است که در نیمه ی شب از خواب بیدار شوید. به طور معمول باید سعی کنید در تاریکی، قبل از اینکه پایتان روی چیزی برود یا به جایی برخورد کنید، کلید لامپ هایتان را پیدا کنید. در با کلید بی سیم هامین میتوانید لامپ هایتان را با چشم بسته روشن کنید.

ویژگی های کلید بی سیم هامین

  • ابعاد خارجی 15×86×86 میلیمتر
  • دارای دو عدد باطری داخلی  AAA
  • قابلیت استفاده روی میز و یا نصب روی دیوار
  • عمر باتری : حداکثر سه سال
  • نوع اتصال: Haamin low power wan (HLPWAN)
  • قابلیت پشتیبانی از تک کلیک ، دبل کلیک و فشار کلید به صورت مدت دار
  • نصب راحت
  • جنس بدنه با کیفیت عالی

بیشتر بخوانید مقاله کلید بی سیم هامین: هاب مرکزی هوشمند هامین 

کلید بی سیم هامین

این مقاله را به اشتراک بگذارید

آیا برای خرید محصول احتیاج به مشاوره دارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من